Tετράθυρες και υβριδικές προοπτικές για το Toyota GT 86

Tετράθυρες και υβριδικές προοπτικές για το Toyota GT 86

H τετράθυρη έκδοση του GT 86 αναμένεται να “σεβαστεί” τα χαρακτηριστικά που εξασφαλίζουν στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του ιαπωνικού coupe, συνδυαστικά, το μήκος των 4,24 μ. το βάρος των 1.239 κιλών, η κίνηση στους πίσω τροχούς και ένας δίλιτρος boxer 200 ίππων στα “σπλάχνα” του   (Φωτογραφία:  Auto Express )

Τον εμπλουτισμό της γκάμας του πισωκίνητου coupe της με μία τετράθυρη έκδοση φέρεται να δρομολογεί η Toyota σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες οι οποίες τοποθετούν την άφιξη του νέου μοντέλου στο 2015.

Σύμφωνα με αυτές, το GT 86 έχει ήδη πάρει το πράσινο φως εξέλιξης ως τετράθυρο coupe με την προοπτική να διεκδικήσει μια θέση στην ολοένα και πιο δημοφιλή, αυτή κατηγορία, αλλά και την υπόσχεση να μην χάσει τα sportscar χαρακτηριστικά του, τιμώντας την ιαπωνική παράδοση αυτοκινήτων όπως η Toyota Corolla AE86 αλλά και τα Mazda RX-8 και Honda S2000.

Αξιοποιώντας την ίδια πλατφόρμα με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, αλλά επιμηκύνοντας το μεταξόνιό του κατά 10 εκατοστά, το ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται, ως τετράθυρο coupe, πλέον, να προσφέρει λίγο περισσότερα σε επίπεδο ευρυχωρίας, φροντίζοντας να σηματοδοτήσει τη διαφορά και με ορισμένες αισθητικές τροποποιήσεις.

Όπως και να έχει, οι διαφοροποιήσεις που θα επιφέρουν το επιπλέον μήκος και οι δύο παραπάνω πόρτες, υπόσχονται να μην αλλοιώσουν το χαρακτήρα ενός δυναμικού πισωκίνητου coupe ο οποίος εξασφαλίζεται -και- με την συμβολή ενός δίλιτρου boxer απόδοσης 200 ίππων.

Ο τελευταίος αναμένεται να εξοπλίζει και την τετράθυρη έκδοση, ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για το συνδυασμό του με σύστημα KERS “αλά F1”, το οποίο θα ανακτά την ενέργεια που εκλύεται κατά την επιβράδυνση και στη συνέχεια, με τη συνδρομή μπαταριών και ηλεκτροκινητήρα, θα αυξάνει την συνολική ισχύ σε 250 με 270 ίππους, εξασφαλίζοντας, στιγμιαία, επιπλέον ροπή για τους πίσω τροχούς.

auto.in.gr

Leave A Response