Porsche Panamera 2017: Το σήκουελ μιας επιτυχίας

Porsche Panamera 2017: Το σήκουελ μιας επιτυχίας

Η νέα γενιά της Panamera εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό να γράφει γύρους στο Nurburgring καθώς η εξέλιξη συνεχίζεται για το μοντέλο που ξεκίνησε ως μια «παράξενη» Porsche για να εξελιχθεί σε μια εμπορική επιτυχία και πλέον ετοιμάζει τη δεύτερη γενιά του.

Η νέα Panamera η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στα τέλη του 2016 με την προοπτική να λανσαριστεί από τις αρχές του 2017 θα έχει ως αφετηρία μια ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική του ομίλου VW η οποία σταδιακά θα αποτελέσει αφετηρία για αρκετά –πολυτελή- μοντέλα των αυτοκινητοβιομηχανιών που στεγάζει ο γερμανικός όμιλος.

Αναλυτικότερα, η νέα Modular Standard Platform ή MSB, όπως θα ονομάζεται θα αξιοποιηθεί τόσο από την νέα γενιά της Bentley Continental όσο και –σε τροποποιημένη εκδοχή με τον κινητήρα στο πίσω τμήμα- για την νέα γενιά της εμβληματικής Porsche 911.

Όπως και να έχει με τις περιπέτειες της νέας αρχιτεκτονικής, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα συμβάλλει δραστικά στον περιορισμό του βάρους της νέας γενιάς της Panamera έως και κατά 100 κιλά χάρη στον έξυπνο συνδυασμό συνθετικών υλικών, αλουμινίου και –φυσικά- χάλυβα υψηλής αντοχής, ένα μείγμα που, εκτός από το χαμηλότερο βάρος αναμένεται να εξασφαλίσει στη νέα γενιά του τετράθυρου coupe επιπλέον στρεπτική ακαμψία.

Σε ό,τι αφορά την αισθητική, η νέα γενιά της Panamera αναμένεται να αντλήσει επιρροές από το Panamera Sport Turismo Concept το οποίο παρουσιάστηκε το 2012.

Έτσι, αν και δεν αναμένονται ριζικές αλλαγές στην απολύτως αναγνωρίσιμη σιλουέτα του τετράθυρου coupe με δεδομένο και το γεγονός ότι η Panamera παρά τις όποιες αρχικές ενστάσεις, έχει αποδειχθεί ιδιαιτέρως δημοφιλής, η Porsche υπόσχεται μια κομψότερη αλλά και δυναμικότερη εμφάνιση.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η νέα γενιά της Panamera αναμένεται να προσφέρει την ίδια ποικιλία εκδόσεων με δεδομένες αλλαγές που θα εστιάζουν στην αύξηση της ισχύος και την ενίσχυση της αποδοτικότητας σε όλη την γκάμα.

Έτσι, για παράδειγμα, η Panamera S η οποία στην ανανεωμένη της εκδοχή αξιοποιεί twin-turbo V6 κινητήρα, αντί του V8 του παρελθόντος, αναμένεται να διατηρήσει τον ίδιο κινητήρα και στην νέα γενιά του μοντέλου.

Παρ΄όλα αυτά, ο V8 κινητήρας αναμένεται να διατηρήσει τη θέση του στην κορυφή της γκάμας εξοπλίζοντας τις Turbo, Turbo S και GTS εκδόσεις προσφέροντας βελτιώσεις σε επίπεδο ισχύος, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Από την γκάμα δεν πρόκειται να λείψει και η οικεία plug-in υβριδική έκδοση η οποία όμως αναμένεται να διαθέτει πιο compact και βελτιωμένης τεχνολογίας μπαταρίες οι οποίες θα της εξασφαλίζουν περισσότερη αυτονομία, μειώνοντας ταυτόχρονα το συνολικό βάρος της έκδοσης που σήμερα ανέρχεται σε δύο τόνους.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Panamera ενδέχεται να αποχωριστεί το μηχανικό κιβώτιο από τις επιλογές της αν και κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί επισήμως. Όπως και να έχει οι επιλογές για έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο αλλά και η τετρακίνηση, αναμένεται να δώσουν το παρών και στη νέα γενιά του τετράθυρου coupe.

http://auto.in.gr/

Leave A Response