Νέο Peugeot 3008

Νέο Peugeot 3008

Αν επιχειρήσω να περιγράψω με λίγα λόγια το νέο Peugeot 3008, θα σημειώσω ότι πρόκειται για το πιο εξελιγμένο μοντέλο μαζικής παραγωγής της γαλλικής φίρμας. Η πρώτη αξιολόγηση των στοιχείων του νέου μοντέλου δείχνει ότι οι Γάλλοι είναι αποφασισμένοι να πρωταγωνιστήσουν στη κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Έβαλαν τον πήχη ψηλά και στοχεύουν ακόμη και την premium κατηγορία, όπου πρωταγωνιστούν η Mercedes GLA και η BMW X1.

Πλέον ένα στα δέκα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη είναι SUV, οπότε η πρόκληση είναι μεγάλη και ακόμη μεγαλύτερο το κέρδος κάθε κατασκευαστή.

Το πρώτο στοιχείο που μου έκανε εντύπωση είναι η μοντέρνα σχεδίαση του και ο επιτυχημένος συνδυασμός των όγκων του αμαξώματος. Οι σχεδιαστές μείωσαν την αντίσταση στον αέρα επιτυγχάνοντας εξαιρετικό συντελεστή CxA: 0,76 m2.

Το μήκους 4,45 μ. SUV διαθέτει και ευμεγέθεις γυάλινες επιφάνειες. Η μελέτη του εσωτερικού χώρου διεκδικεί βραβείο πρωτοτυπίας γιατί περιλαμβάνει ότι αναζητά ο οδηγός και οι επιβάτες. Η πρόσφατη εκδοχή του i-Cockpit, λύνει πολλά χωροταξικά προβλήματα στο ταμπλό και μειώνει τον αριθμό των διακοπτών.

Η μεγάλη οθόνη αφής 8”, πλαισιώνεται από έξι διακόπτες «αεροπορικού» τύπου για εύκολη πρόσβαση στις λειτουργίες του ηχοσύστηματος, του κλιματισμού, της πλοήγησης, της παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, του τηλεφώνου κ.α.

Ο υπερυψωμένος πίνακας οργάνων με την υψηλής ποιότητας γραφικών οθόνη 12,3” προβάλει τις πληροφορίες που επιλέγει ο οδηγός. Διαθέσιμες πέντε διαφορετικές θεματικές ενότητες. Στην επιλογή Personal, προβάλει πληροφορίες για την πλοήγηση, την βελτίωση του οδηγικού στιλ κ.α. Ο οδηγός κρατάει στα χέρια του ένα νέο όμορφο και λειτουργικό τιμόνι με νέα στεφάνη.

Η βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική του εσωτερικού χώρου και το διευρυμένο μεταξόνιο(2.675 χλστ.) εξασφαλίζουν άνεση για τους επιβάτες και αποθηκευτική ικανότητα 520 λίτρα. Τα αναδιπλούμενα- διαιρούμενα 2/3-1/3 πίσω καθίσματα Magic Flat δημιουργούν επίπεδο χώρο.

Κινητήρες

Εξελιγμένοι κινητήρες με χαμηλή κατανάλωση και περιορισμένους ρύπους. Βενζίνη 1.2 PureTech 130 S&S, 117 γραμ. CO2/χλμ., 1.6 THP 165 S&S 129 γραμ. CO2 / χλμ. όταν συνδυάζεται με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο. Ντίζελ με τεχνολογία BlueHDi και εκπομπές CO2 από 100- 124 γραμ./χλμ. Ο 1.6 BlueHDi σε δυο εκδόσεις ισχύος 100 είτε 120 ίπποι ενώ ο 2.0 BlueHDi παράγει 180 ίππους.

Οι δυνατότητες εκτός δρόμου ενισχύονται από το σύστημα τετρακίνησης Advanced Grip Control. Βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) που επιλέγονται από το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα.

Διαθέτει και το νέο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης Hill Assist Descent Control, το οποίο έχει μια καινοτομία, διατηρεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου έως 3 χλμ./ώρα. Το νέο Peugeot 3008 θα παρουσιασθεί για πρώτη φορά στο κοινό στο Παρίσι. Oι πωλήσεις στην Ελλάδα ξεκινούν στα μέσα Οκτωβρίου.

Ο όμιλος Συγγελίδη, στο πλαίσιο των επενδύσεων του για την ανάπτυξη και ενημέρωση του επίσημου δικτύου τηςPeugeot, εξασφάλισε την συμμετοχή όλων των μελών του πανελλαδικού δικτύου στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Peugeot 3008, στις Κάννες. Η παρουσίαση έγινε στο πανέμορφο Palais de Festival, όπου πραγματοποιείται κάθε χρόνο το Φεστιβάλ των Καννών.

Οι Έλληνες διανομείς της Peugeot, είχαν την ευκαιρία να βιώσουν από πρώτο χέρι την υπεροχή του νέου 3008. Οδήγησαν το νέο μοντέλο σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου στις Κάννες, στην φημισμένη λεωφόρο Croisette αλλά και σε μαγευτικές όσο και απαιτητικές παραθαλάσσιες και ορεινές διαδρομές, συνοδεία του Hi Fi ηχοσυστήματος της φημισμένης μάρκας Focal.

Του Σπύρου Ρέκκα

http://www.real.gr/

Leave A Response