Seat Ibiza

Seat Ibiza

Το ισπανικό supermini εξοπλίζεται με δύο «καλούδια» που αυξάνουν την οδηγική ευχαρίστηση και μειώνουν το κόστος χρήσης του καθημερινού αυτοκινήτου.

Αναφέρομαι στον νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα TSI 1.000 κ.εκ. ισχύος 110 ίππων και αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο DSG επτά σχέσεων. Και τα δύο μηχανικά σύνολα είναι ανώτερης ποιότητας και φέρουν τη σφραγίδα της VW.

Το λιλιπούτειο μοτέρ είναι ετοιμοπόλεμο από τις χαμηλές στροφές και διατηρεί τη ζωντάνια του στο μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας.

Μου άρεσε και το αυτόματο κιβώτιο γιατί πραγματοποιεί γρήγορα τις αλλαγές των σχέσεων και μειώνει σημαντικά την κούραση όταν κινείσαι στην πόλη.

Πρόσθετο ατού, το πρόγραμμα Sport, το οποίο αλλάζει τις σχέσεις σε χαμηλότερο επίπεδο στροφών και ενδείκνυται για πιο γρήγορη οδήγηση.

Το αντίτιμο στην επιπλέον οδηγική ευχαρίστηση είναι η αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.

Η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 5,8 λίτρα/100 χλμ., εργοστασιακή τιμή 4,3 λίτρα/100 χλμ. Θετικά σχόλια για τις σφιχτές ρυθμίσεις των αναρτήσεων, που συμβάλλουν στην ασφαλή κίνηση ακόμη και όταν το κοντέρ δείξει υψηλές ταχύτητες.

Η ισπανική μάρκα, με την καθοδήγηση των Γερμανών, δημιούργησε ένα άνετο και ποιοτικό σαλόνι, ικανό να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες.

Αποθηκευτική ικανότητα 292 λίτρα. Οι παρατηρήσεις μου εστιάζονται στις αντιδράσεις του πίσω άξονα όταν αντιμετωπίζει τις ανωμαλίες του οδικού δικτύου και στο μικρό ποσοστό μαλακών πλαστικών. Από 14.150 ευρώ (3π.).

http://www.real.gr

Leave A Response